13 Ekim 2008 Pazartesi

Teşekkürler...

Bir kadının vajinasından
İstemediğim bir hayata
Teşekkürler anneciğim

Teşekkürler...

Geldim bu boktan dünyaya

Teşekkürler...

Teşekkürler...

Şu an haykıra haykıra bu şarkıyı sölüyorum...bu dünyaya gelmek istememiştim...hiç bi zaman böle boktan bi hayat yaşamak istememiştim ben...düşünüyorum da niye varız ki bu hayatta...sebebini bilmiyorum...sanırım sayın tanrının bizim hakkımızda bir takım planları var yine...bi kerede işimize karışmasa olmaz zaten...sayın tanrı...neyse umursamıyorum zaten bu hayatı...şu an yanımda olan bi kaç kişi olmasa zaten sanırım yaşamayı hiç istemezdim...bana diyorlar ki kendini güvende hissetmek için öldürmeyi öğrenmelisin...ama ben onların kölesi olmaktansa kendimi öldürmeyi tercih ederim...işte bahsettiğim bi kaç kişi burda devreye girip benim kendimi öldürmemi engelleyip,beni özgür kılıyolar...bir sebepten dolayı kalıp bir mucize beklemek istemiyorum...ama bekliyorum...bir sebepten dolayı burdayım ve mucizemi bekliyorum...sayın tanrı gönder mucizemi...sayın tanrı...


Yavaş yavaş anlıyorum ki yanımdaki bi kaç kişiymiş benim mucizem...yanımdaki insanlarmış...hayat denen bok çukurunda boğulmamı önleyen insanlarmış mucizem...teşekkürler sayın tanrı...ama lütfen bir kez olsun işimize karışma...lütfen bu kez işimize karışma...ben hayatımdaki mucizelerimi bulmuşken işime karışma sayın tanrı...lütfen...

1 yorum:

gizemli dedi ki...

hayat nee olursaa olsunn bizim bi seçme şansımız yok ve buna kader dioruzz istesekte istemesekte buu hayata tahammül etmek zorundayız benimdee hiçç umudum yoktuu hayata daiirr hiçbii amacım seni tanıdım ve bii amacım olduuu gene aynıyımm genne amacım yok gene yanlızım çünküü sendee terkettin amacımın sebebi olan sendee terkettin:(