29 Kasım 2008 Cumartesi

Ordan Burdan...

Evveeeettt geldik bir blog denemesine daha hoş geldiniz girin içeri okuyun hepsini bakalım yine neler saçmalıcam şuan da aklımda hiç bir şey yok cümle kurmak için doğru sözcükleri bulamıyorum,bulsam bile yerlerine koyamıyorum onları bu yüzden de anlatamıyorum kendimi...her şeyi iç içe geçiriyorum ve hiç kimse anlamıyo beni...aslında öldüğümde babamın beni cennette bekliceğini düşünüyorum yada beni alıp cennete götüreceğini düşünüyorum...böylesi daha güzel olurdu ama bu sadece bi hayal işte...geçen gün bizim grupla konuşuyoruz (onlar hakkında hala bi blog hazırlıcam) acaba öldükten sonra bizi nasıl hatırlıcaklar diye ben cevap verememiştim ama düşündüm de ace'nin yada kendi adıyla cenk'in de yazdığı gibi bir düşçü olarak hatırlanmak isterim...düşleriyle insanlara umut ve ışık saçmış biri olarak hatırlanmak isterim...umarım beni böyle hatırlarsınız...

Yine içim bi kötü oldu ya babamı andım yine...neyse okuyucu sen burayı atla aşağı geç hemen...

İşe bi yerden bakınca ölümlü olmak bana daha çekici geliyo...ölümsüz olsam sonsuza kadar yaşıyacağım ama daha önce de dedim ya ben bok çukurunun içine battım iyice diye sonsuza kadar bu bok çukurunda kalmak istemiyorum...HAYIR!!! LEAVE ME ALONE...

Bazen düşünüyorum da başımı alıp uzaklara gitsem,kimse beni bulamasa,kafamı toplayabilecek kadar uzaklara gitsem,kaybettiğim umudu geri kazanıp geri gelsem ve kaldığım boktan hayata dönsem diyorum kendi kendime...

Ah çok sevgili KURT COBAİN neden öldün ki sen...ben senin müziklerini dinleyerek kafası hep dumanlı bi çocuğa dönüştüm...birbirimize çok benziyoruz düşündüklerimiz,hissettiklerimiz birbirimize çok benziyoruz biz...ah çok sevgili KURT COBAİN özledim ben seni...

Ve çok sevgili sayın okuyucu ben sana en başında söylemiştim saçmalıcağımı kendin gördün işte...kendimi bomboş hissediyorum...neyse yine nerelere uğrattım konuyu nerelere getirdim ve bi kez daha saçmaladım...sağ yukardaki çarpıya tıkla ve kapat artık istersen sayın okuyucu...

Not=Ne Olursa Olsun Herşeye Rağmen DEVAM ET...

Hiç yorum yok: