4 Aralık 2008 Perşembe

Amaçsız 2...

Blog Blog Sevgili Blog...

Bu yazının adını da amaçsız koydum bunu yazarken de bi amacım yok çünkü...eh bu böyle gider artık ''Amaçsız 517'' falan diye...Olabilir aslında niye olmasın değil mi??

Bu aralar en sevdiğim şeylerden biri tuvalette sigara içmek biraz düşününce aslında çok normal geldi bana (normal yerine dengeli olcaktı ya neyse artık) o kadar dengeli ki vücudumdan bi pislik atarken bi başka pisliğin vücuduma giriş yapması gayet dengeli bence...

Neyse bu saçma sapan blogun değerli okuyucusu ben buraya hep düşündüklerimi,hissettiklerimi falan yazıyorum ama bi ara kendimi anlatmak için bi yazı yazıcam...

İki saattir monitöre bakıyorum sadece bu kadar yazabildim sanırım bana gelen seslerden bu gecelikte bu kadar acaba powerade falan içsem daha çok yazabilir miyim??Denemek lazım...

Çarşamba
02.53

P.S:Blogu okuyan sevgili okur içinden oha be yat zıbar artık deme bende insomnia var uyuyamıyorum...Siz sıcacık yataklarınızda hayatınızın üçte birini geçirirken benim gözlerim hep açık oluyor ama bu bi yandan da muhteşem bi şey çünkü siz hayatınızı ziyan ederken ben bekliyorum sonunda zaten sonsuz bi uyku bizi bekliyor...

Hiç yorum yok: