6 Aralık 2008 Cumartesi

Ozanların Şarkısı...

İçimde ki bir şeyler bana baskı yapıyor sürekli bi yazı daha yaz diye ne yazıcağımı bile bilmeden karalıyorum bunları buraya ...Bu hayat denen bok çukurunda ki amacım ne? Ben kimim? Ben ben miyim yoksa bi ben daha mı yaşatıyorum içimde? Bu soruların sadece bir cevabı var o da bilmiyorum.Bilmiyor muyum? Evet evet gerçekten bilmiyorum.Gerçekten bilmiyorum.

Ben bu aralar hiç bi şey bilmiyorum.Ev denilen olgudan da uzaklardayım bu aralar...Nasıl özlüyorum bir bilseniz bu olguyu...

Bazen ruhumun derinliklerini araştırmaya inerim.Böyle zamanlarda aklıma hep ozanların şarkısı gelir.Onların efsanesi gelir aklıma...

Şimdi hepiniz biliyorsunuz
Ozanların ve onların şarkılarını
Saatler ilerlediğinde
Gözlerimi kapayacağım
Uzaklarda bir dünyada
Tekrar buluşabiliriz
Ama şimdi benim şarkıma kulak verin
Gecelerin şafağı hakkında
Ozanların şarkısını söyleyelim

Yarın bizi alıp götürecek
Evden uzak bir yere
Hiç kimse bizim isimlerimizi bilmeyecek
Ama ozanların şarkıları var olacak
Yarın onu alıp götürecek
Bugünün korkusu
Gitmiş olacak
Bizim sihirli şarkımız yüzünden

Yalnızca bir şarkı var
Aklımda kalan bir şarkı var
Cesur bir adamın hikayeleri
Burdan uzakta yaşamış birinin
Şimdi ozanın şarkıları sona erdi
Ve ayrılma zamanı
Hiç kimse size onun adını sormamalı
Hikayeyi anlatan kişinin

Yarın bizi alıp götürecek
Evden uzak bir yere
Hiç kimse bizim isimlerimizi bilmeyecek
Ama ozanların şarkıları hep var olacak
Yarın hepsi bilinecek
Ve sen yalnız değilsin
Bu yüzden korkma
Karanlıkta ve soğukta
Çünkü ozanların şarkıları var olacak
Hepsi var olacak

Düşüncelerimde ve düşlerimde
Onlar hep aklımda
Bu hobbitlerin şarkıları,cücelerin ve insanlar
Ve elfler gözlerinin yakınına gelir
Onları da görebilirsin... (*)

Ve ben bazen korkuyorum karanlıkta ve soğukta.Ama her seferinde ozanların şarkısı geliyor aklıma bu yüzden her şeyle başa çıkmaya çalışıyorum.Ozanlar aklımda,onların şarkıları kalbimde ve ruhumda var olduğu sürece her şeyle başa çıkabilirim.Sanırım ama yapabilirim yada bilmiyorum.Dedim ya bu aralar bütün sorularımın yanıtları bilmiyorum.YETER!!!

Hadi siktir edelim şimdi bütün bunları her şeyi siktir edelim bırakalım her şeyi dümdüz devam edelim hiç bir yere bakmayalım,dizginleyelim gözlerimizi ve kapatalım kulaklarımızı ve açmayalım ağzımızı...Hayır,hayır bu şekilde olmamalı,böyle olmamalı konuşalım,duyalım ve görelim.Bakmayalım görelim arada ki farkı.

Bu arada kafam o kadar güzel ki anlatamam.Şuan durdurdum bütün dünyayı sadece başımı döndürüyorum,kumandadan kıstım her şeyin sesini sadece kendimi dinliyorum ve her gün başkalarına bakan gözlerimden bu gün sadece kendime bakıyorum.

Evimi özledim...







(*)Blind Guardian-Bard's Songs

Hiç yorum yok: