17 Aralık 2008 Çarşamba

Yol Ve Dostlar Hakkında...

İşte bu lanet dünyadan bir gün daha eksilirken ben buradayım.Kimi insanlar şimdi sevdiklerinin yanında onların ellerini tutup,saçlarını okşuyorlar,kimileri arkadaşlarıyla içip dertlerini paylaşıyor,kimileri ailesiyle birlikte mutlu mesut zaman geçirirken,ben burdayım...

Herkesten uzaktayım.Telefonum kapalı (zaten açık olsa bile değişen hiç bir şey yok ama bu ayrı bi yazının konusu),bilgisayarım açık herkesi engelledim kimseyle konuşmaya gücüm dahi yok...

Hiç hiçbir şeyi bilmiyorlar,bilmek istemiyorlar.
Hiç hiçbir şeyi bilmiyorlar,bilmek istemiyorlar.
Şu cahillere bak,dünyanın sahibi onlar
Şu cahillere bak,dünyaya egemen onlar.
Onlardan değilsen eğer,sana zalim derler
Onlara aldırma Hayyam dostum dostum...

Hiç hiçbir şeyi görmüyorlar,görmek istemiyorlar.
Hiç hiçbirşeyi görmüyorlar görmek istmiyorlar.
Şu cahillere bak dünyanın sahibi onlar
Şu cahillere bak,dünyanın hakimi onlar
Onlardan değilsen eğer,sana zalim derler
Onlara aldırma Hayyam dostum...
Dostum... (*)

Neden bilmiyorum ama bu şarkıyı çok dinliyorum bu günlerde...Çok uzaklarda olduğum evimi ve çok uzaklarda olduğum dostlarımı özledim sanırım.Bilmiyorum.Belki de biliyorum,bilmiyorum.

Aslında aklıma fazla da söleyebileceğim pek bi şey gelmiyor.Aklımdan geçen tek cümle herkesi ve herşeyi özledim bu aralar ama hala geri dönmek niyetinde de değilim.Herşeye rağmen bi istek var içimde...Herşeye rağmen yolun sonunu görme isteği...Seçimlerimin beni nereye götüreceğini bilme isteği...Herşeye rağmen devam etme isteği var içimde alev alev yanan bi istek bu ve yolun sonuna gelene kadar sönmeyecek bi şey bu...Sanki yolun sonunu görmedikçe ruhum hiç huzur bulamayacak ve cehennem alevlerinde sonsuza dek yanıcakmışım gibi geliyor...

Ama benim için cehennemde yanmak zerre kadar önemli değil,benim asıl istediğim yolun sonunu görme isteği ve sonsuz huzur...Ben sonsuz huzuru bulduktan sonra cehennemde de yansam,binlerce kez iftiraya da uğrasam,milyonlarca kez yalanların kurbanı da olsam zerre kadar umrumda değil,hiçbir şey umrumda değil...Benim ruhum sonsuz huzurun içinde mutlu olduktan sonra benim için hiç bir şeyin önemi yok...

Sölemek istediğim şeylerden sadece bir kısmı bu...


(*)SiyaSiyaBend-Hayyam

Hiç yorum yok: