29 Ocak 2009 Perşembe

Ben Deli Değilim.

Bu acınası blogta,acınası bir yazıya daha hoşgeldiniz.Ben yine kurban ediyorum bir yazıyı daha...

Bundan sonra konuşmamaya karar verdim.Ağzımdan hiç bir kelimenin çıktığını duyamıyacaksınız artık.Önemi var mı sizin için? Bende öyle düşünmüştüm.Saçma geliyor farkındayım ama etrafınıza bir bakın her şeyin ne kadar saçma olduğunu görebilirsiniz belki.Boşverin.

Neden herkes benim bir deli olduğumu düşünüyor? Bunun sadece hayatın kendisini sevme çabam olduğunu neden farkedemiyorlar ki ? Herkes benim geleceğe dair bir plan yapmamı istiyor.Gelecekte hangi mesleği seçmem gerektiğini bilmek istiyor herkes.Gelecekte nerelerde olabileceğimi görmek istiyorlar.Amaçları ne anlayamıyorum.Belki de bu onların hayat hakkındaki saçma sapan düşüncelerinden biri veya belki bu benim saçma sapan düşüncem.İnsanların bazı şeyleri neden anlamadıklarını anlayamıyorum.Geleceği çok fazla düşünmekten bugünün,bu anın ellerinden kayıp gittiğini ve bir daha hiç geri gelmeyeceğini anlayamıyor insanlar.Nefret ediyorum bunu anlayamamalarından.

Ben deli değilim,onlar öyle olduğumu söylese bile.Bende diğer herkesle aynı dünyada yaşıyorum sadece biraz daha fazlasını gördüm.Sanırım bazen bizler sadece oldu diyebilmek için yaşıyoruz,bahisleri yanıltmak için yaşıyoruz.Bence hayatta asıl önemli olan şey ölümün bizden bir adım bile uzakta olmadığıdır.Hayat bazen sadece bir ölüm haberiyle başlayabilir.Hayır,ben deli değilim

Hiç yorum yok: