7 Ocak 2009 Çarşamba

Duygularım,Düşüncelerim,Hislerim...

Lanet olasıca hayatım boyunca aradığım şey sadece bi parça huzurdu.Sadece bir parça huzur...

Ve sadece sevilmek istedim.



Lütfen artık uğraşmayın benimle...Sadece yaşamak istiyorum.Sadece huzur istiyorum.Sadece sevilmek istiyorum.



Dayanamıyorum artık.Kendimi asmak,boğmak,ağzıma pompalıyı dayamak ve tetiği çekmek geliyor içimden.



Doğduğum günden beri hep seçim yapıyorum.Doğduğumuz günden beri hep seçim yapıyoruz.



Doğduğun günü seç,oyuncaklarını seç,arkadaşlarını seç,evini seç,kardeşlerini seç,okulunu seç,sınıfını seç,sevgilini yada sevgililerini seç,bölümünü seç,okulunu bitirmeyi seç,üniversiteye girmeyi seç,kazanmayı seç,bambaşka bi şehirde hiç tanımadığın insanların arasında olmayı seç,iş hayatına girmeyi seç,başarılı olmayı seç,yükselmeyi seç,evlenmeyi seç,çocuklarının olmasını seç,isimlerini seç,yaşlanmayı seç,sonra da ölmeyi seç,kısacası hayatı seç.



Ya da benim yaptığım gibi yap hayatı seçmemeyi seç...



Elveda de hayatındaki tüm bokluklara ve çek tetiği...Mermi ağzından girip beynini parçaladığında ve beyninin bazı kısımlarını havaya uçurduğunda gülümsemeyi seç.Yaşadığın onca bokluğa rağmen hala inatla gülümseyebildiğini göstermek için,gülümsemeyi seç.

Hiç yorum yok: