18 Şubat 2009 Çarşamba

Çok Az Kaldı,Geliyorum...

Cehenneme koşuyor hayat...
Yağmurlar kanlı bedenlerin üzerine çarpıyor.
Ay ışığı cesetleri aydınlatarak dans ediyor gökyüzünde...
Ben ise burada durmuş sadece sizi izliyorum.
Küçük bir çocuğun masumluğuna hasret olarak...

Kalbimde fırtınalar kopuyor.
Hayallerimin göz yaşları vücuduma akıyor.
Her gözyaşı geçtiği yerde yeni bir yara daha açıyor.
Yaralarım derin,ama gözlerim cehennem alevleri gibi parlıyor.
Bir kaç mermim daha var hepiniz için...

Sessizlik tüm sesleri bastırıyor.
Işıklar tek tek sönüyor.
Karanlık...
Bir sigara daha yakıyorum,zehrini içime çektikçe ışığı yüzümü aydınlatıyor.
Sisli dumanların içinde sessiz bir bekleyiş bu...

Gözlerim alev alev yanıyor.
Bir kaç mermim daha var.
Son kelimeler yazılmadı daha...
Son el oynanmadı.

Sisli dumanların içinde sessizce bekliyorum.
Işık yok,ses yok,kimse yok.
Sadece sessizce bekliyorum.
Ak olan ciğerlerim zifir karasına dönüşüyor sigaradan aldığım her nefeste,hissedebiliyorum.

Sigara bitiyor,başlıyorum adımlarımı atmaya...
Biten hiç bir hayatı,akan hiç bir göz yaşını umursamadan devam ediyorum yola...
Sessizce ve hiç bir şeyi umursamadan devam ediyorum yola...
Geliyorum,biraz daha sabredin,sizler için geliyorum.
İçimde biriktirdiğim öfke ve nefreti yüzünüze kusmaya geliyorum.
Çok az kaldı,geliyorum...

Hiç yorum yok: